دلم خیلی گرفته...

دلم گرفت از این روزا

از این روزای بی نشون

از این همه دربه دری

از گردش چرخ زمون

دلم گرفت از آدما

از آدمای مهربون

از این مترسکای بد

از همدلای هم زبون

تو هم که بی صدا شدی

آهای خدای آسمون

آهای خدای عاشقا

تویی فقط دل خوشیمون

آره دلم خیلی پر

از غم های رنگاورنگ

از جمله دوست دارم

دروغهای خیلی قشنگ

انشای یک بچه دبستانی درباره ازدواج

نام : کمال
کلاس : دبستان
موزو انشا : عزدواج!

هر وقت من یک کار خوب می کنم مامانم به من می گوید بزرگ که شدی برایت یک زن خوب می گیرم...

ادامه مطلب ...

یک عکس و سخت ترین سوال های جهان

کدام دانش آموز خسته و خواب آلود به نظر میرسد؟

کدامشان دوقلو می باشند؟

چند تا زن در عکس دیده میشود ؟

چند نفرشان خوشحال هستند؟

چند نفرشان ناراحت می باشند؟

یک عکس و سخت تریــن سوال های جـــهان! 

به نظر من فقط یک نفر است وبا فتوشاپ دستکاری شده است!

شعر های عاشقانه فروغ فرخزاد و حمید مصدق برای یکدیگر


شعر زیبای حمید مصدق

تو به من خندیدی و نمی دانستی

من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم

باغبان از پی من تند دوید

سیب را دست تو دید...

ادامه مطلب ...

از آرایش موی پسرها تشخیص دهید در چه رشته ای در حال تحصیل هستن

  1.                      

                 مدل مو                                                                                   شاخه ی تحصیلی

    مو سیخ سیخی (به اصطلاح سیخ تو پیریز)                                       برق

    مو بلند(همراه با ریش)                                                        عرفان،ادبیات

    مو چرب،فرق وسط                                                                پزشکی

    مو فشن(آناناسی،خروسی)                                                 ولگردی در خیابان

    مو فرق کج(همراه با عینک ته استکانی)                                          نجوم

    مو با نمره4(پوست برنزشده)                                          دلبری از دختران مردم 


مشخصات یه دختر خوب

یه دختر خوب هیچوقت زودتر از اینکه از شیر بگیرنش عاشق نمی شه
یه دختر خوب بیشتر از 3 ساعت توی حموم نمی مونه
یه دختر خوب وقتی بلد نیست رانندگی کنه چرا باید زور بزنه و با گل پسرا کل کل کنه
یه دختر خوب توی روی مامانش وانمیسته و به خاطر قراری که داره (و سرکاره) 100000 تا دروغ نمی گه
یه دختر خوب از مثلاً 6 ساعت وقت کلاس خودش 5 ساعتش رو نمی پیچونه
یه دختر خوب یواشکی دست تو جیب باباش نمی کنه
یه دختر خوب دستمال دماغ باباشو برنمی داره بندازه رو سرش مثل روسری
یه دختر خوب با همسایشون که خوشگل تره لج نمی کشه
یه دختر خوب به خاطر پوست و رنگ بدنش باباشو انقدر تو خرج نمی اندازه
یه دختر خوب وقتی معنی ترانه های خارجی رو نمیدونه مجبور نیست که واسه کلاس اونا رو گوش بده
یه دختر خوب توی قرار با پسر کلاس زورکی نمی آد و پدر کارمند بیچاره اش رو مدیرعامل و رئیس قلمداد نمی کنه
یه دختر خوب دیگه به دختر افغانی ها حسودی نمی کنه
یه دختر خوب وقتی از پسری خوشش اومد و داشت از حسودیش می ترکید 10000 تا عیب و ایراد روی پسر نمی زاره
یه دختر خوب شب زود نمی خوابه که صبح زود بیدار بشه که بتونه صافکاری و نقاشی کنه
دختر خوب برای اینکه مورد توجه قرار بگیره اسمشو عوض نمیکنه (صغرا= هانی - کبری= شانی)
یه دختر خوب از دماغ فیل نمی افته که نه؟

اس ام اس ها و جملات قصار و فلسفی زیبا جدید

 

ببخشید بی موقع مزاحم شدم یه سوال فنی داشتم, به نظر شما کمک فنر ماشین بیگلی بیگلی چی بود که گوریل انگوری روش مینشست؟

Sms سر کاری     sms عاشقانه     jok جک

برای صرفه جویی در مصرف برق لطفا چراق آیدی یاهو یتان را خاموش کنید مخصوصا کسانی

که چند تا آیدی دارند.شرکت برق

Sms سر کاری sms عاشقانه jok جک ایرانسل عشق را تکمیل می کند: در نیمه شبها با دقایق رایگان ایرانسل مخ عزیزانتان را کاملا بزنید!! عشق را با ایرانسل معنی کنید

ادامه مطلب ...