عکس سنگ مزار مرحوم حسین پناهی و متن وصیت عجیب او

عکس سنگ مزار مرحوم حسین پناهی و متن وصیت عجیب او
 

 

قلب شیشه ای ghalbe6ei.blogfa.com

قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.
بعد از مرگم، انگشت‌های مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت‌نگاری قرار دهید.

به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!

ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک ‌کاری کنند.

عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب اکیدآ ممنوع است.

بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.

کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!

مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.

روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.

دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!

کسانی که زیر تابوت مرا می‌گیرند، باید هم قد باشند.

شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.


گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.

در مجلس ختم من گاز اشک‌آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.

از اینکه نمی‌توانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم
نظرات 3 + ارسال نظر
پرسرعت ترین سیستم آپلود ایرانیان یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.irupload.ir

سلام - امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه . اگه خواستید عکسی رو وبلاگتون منتشر کنید به آپلود سنتر ما سر بزنید ، آپلود سنتر ما میزبان دائمی و بدون محدودیت عکسهای شماست. حتما به سایت ما سر بزنید

nimeye_tariky دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ http://nimeye-tariky1.blogfa.com

سلام
کارت خوب بود...:د
از کجا کپی کردی؟:د

بابک دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.pic-pic2010.blogsky.com

سلام
وای این آهنگ وبلاگت چه باهاله منو کشته
خیلی قشنگه
به ما هم سری بزن
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد