راه های پول خرج کردن (برای آن دسته عزیزانی که پول دارند.!!)

1-خرید نیازهای اولیه ی زندگی:

به هر حال ، کار پول همین است که با آن نیازهای شخصی تان را برآورده کنی !! بنابراین اولین راه خرج کردنش هم همین است..!!مثلا خرید آفتابه ی برقی و تمام اتومات که دارای حسگر لیزری است که هنگام شیب شدن ، آب را با فشاری باورنکردنی به سمت هدف مورد نظر پرتاب میکند...!!و یا خرید گوسفند شمار دیجیتال که برای افراد بد خواب بسار مناسب است ..!!

اینها نیازهای ابتدایی هر انسانی است.بعد از این میرویم سراغ خریدن مدرک دکتری و غیره..!!

      2-استفاده از امکانات:

ادیسون بنده خدا خودشو چند تیکه کرد که شما برق داشته باشید و در تاریکی تلویزیون نگاه نکنید..!!پس چرا نباید استفاده کنید؟؟تا حالا از خودتان که چرا در ساعات اوج مصرف ، همه از همه چیز مصرف می کنند؟؟به این دلیل که مصرف در این ساعات حال میده..!!بنابراین این حال را از خودتان نگیرید..!!آخر ماه پولش را می دهید....حالا یا یارانه ها را دولت خودش می دهد ، یا به شما می دهد که شما بدهید..!!

3-احسان و نیکی...!!

کمک به دیگران یکی از راه های خرج کردن پول است..!!

دوستان توجه داشته باشند که با کمک به در  راه ماندگان و افرادی که سرمایه کافی برای ادامه حیات ندارند ، می توانند دنیا و آخرت خود را پیش خرید کنند..!!باور کنید من گدا نیستم ، چند ماه پیش در یک اتفاق کوچک کل کهکشان ما به زغال تبدیل شد..!!بعضی از دوستان تخم چشمشان ترکید ، بعضی ها به فسیل تبدیل شدند و بعضی تاکسی درمی شدند و از آنها در موزه ی لوبر پاریس استفاده شد..!!و بعضی هم از کمر به پایین خاکستر شدند..!!

من هم باید خرج عمل بدم ، 4 میلیون تومن...!!سه میلیون ونهصد و نود وشش هزار تومن دارم ، اگه لطف کنید فقط چهار هزار تومن بدین من عمل زیبایی انجام بدم ممنون میشم..!!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

بابا ۱۰۰ تومنم پوله واسه خودش دیگه!؟؟!
اما چند وقت دیگه اسکناس ۱۰ هزار تومانیم میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد