دانشجو در ملل مختلف!

ژاپن: به شدت مطالعه مى‏کند و براى تفریح، ربات مى‏سازد.
مصر: درس مى‏خواند و هر از گاهى بر علیه حسنى مبارک، در و پنجره دانشگاهش را مى‏شکند.
هند: او پس از چند سال درس خواندن، عاشق دختر زیبایى مى‏شود و همزمان برادر دوقولویش را که سال‏ها گم شده بود، پیدا مى کند؛ سپس ماجراهاى عاشقانه و اکشنى (ACTION) پیش مى‏آید و سرانجام آن دو با هم عروسى مى‏کنند و همه چیز به خوبى و خوشى تمام مى‏شود.
عراق: مدام به تیرها و خمپاره‏هاى تروریست‏ها جاخالى مى‏دهد و در صورت زنده ماندن، درس مى‏خواند.
چین: درس مى‏خواند و در اوقات فراغت، مشابه یک مارک معروف خارجى را مى‏سازد و با یک دهم قیمت جنس اصلى مى‏فروشد.
اسرائیل: بیشتر واحدهایى که او پاس کرده، عملى است. او دوره کامل آموزش‏هاى رزمى و کماندویى را گذرانده! و مادرزادى اقتصاددان به دنیا مى‏آید! رنگ مورد علاقه‏شان قرمز است، قرمز خونى!
گینه بیسائو: او منتظر است تا اولین دانشگاه کشورش افتتاح شود تا به همراه بر و بچ هم قبیله‏اى درس بخواند.
کوبا: او چه دلش بخواهد و چه نخواهد، یک کمونیست است و باید باسواد باشد و همین طور باید براى طول عمر فیدل کاسترو و جزجگر گرفتن جمیع رؤساى جمهورى آمریکا دعا کند.
پاکستان: او به شدت درس مى‏خواند تا در صورت کسب نمره ممتاز، به عضویت القاعده یا گروه طالبان در بیاید.
اوگاندا: درس مى‏خواند و در اوقات بیکارى بین کلاس، چند نفر از قبیله توتسى را مى‏کشد.
انگلیس: نسل دانشجوى انگلیسى، در حال انقراض است و احتمالاً تا پایان دوره کواترنارى، منقرض مى‏شود، ولى آخرین بازماندگان این موجودات هم درس مى‏خوانند.
ایران: عاشق تخم مرغ است! سرکلاس عمومى، چرت مى‏زند و سر کلاس اختصاصى، جزوه مى‏نویسد! سیاسى نیست، ولى سیاسى‏ها را دوست دارد. معمولاً لیگ تمام کشورهاى بالا را دنبال مى‏کند! عاشق عبارت «خسته نباشید» است؛ البته نیم ساعت مانده به آخر کلاس، هر روز دو پرس از غذاى دانشگاه را مى‏خورد و هر روز به غذاى دانشگاه بد و بیراه مى‏گوید! او سه سوته عاشق مى‏شود؛ اگر با اولى ازدواج کرد که کرد و الا سیکل عاشق شدن و فارغ شدن او بارها تکرار مى‏شود! جزء قشر فرهیخته جامعه محسوب مى‏شود؛ ولى هنوز دلیل این موضوع مشخص نشده که چرا صاحب خانه‏ها جان به عزرائیل مى‏دهند؛ ولى خانه به دانشجوى پسر نمى‏دهند! او چت مى‏کند؛ خیابان متر مى‏کند و در یک کلام؛ عشق و حال مى‏کند! همه کار مى‏کند؛ جز درس؛ نسل دانشجوى ایرانى درس خوان، در خطر انقراض است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد