آیا شما آدم خسیسی هستید یا نه..؟

۱ـ شما پولهی خود را کجا پس انداز میکنید؟

الف. تو متکای زیر سرم

ب. زیر سرامیک های آشپزخانه

ج. تو جیب مردم

د. من اصلا پولی ته جیبم نمیمونه که کارش به پس انداز بکشه

۲ـ وقتی با بچه کوچکی بیرون بروید و او بگوید بستنی میخواهد چیکار میکنید؟

الف. با یه بستنی ۵۰ تومنی صداش رو میندازم

ب. غلط کرده!بچه که نباید بهونه بیاره

ج. جوری میزنم تو صورتش که یکی از من بخوره دو تا از آسفالت خیابون

د. خودم میرم تو مغازه و میام بیرون بعد الکی بهش میگم: آقاهه بستنی هاش تموم شده

۳ـ ترجیح میدهید فیلمهای سینمایی رو چطور و چگونه ببینید؟

الف. میرم جشنواره چهار هزار تومان و بیشتر هم برای فیلم پول میدهم

ب. به همراه خانواده دسته جمعی به سینما میرویم و نفری ۳۰۰۰ تومان پول بلیط میدهیم

ج. صبر میکنیم سی دی فیلمها بیاد با ۳۰۰ تا یک تومنی کرایه میکنیم و ۶۰بار هم میبینیم حالشو میبریم

د. صبر میکنیم ببینیم تو فامیل و آشنا کی سی دی جدید خریده ازش میگیریم مفتی میبینیم

۴ـ آیا حاضرید ۷۰۰۰ تومان بدهید و یه کتاب بخرید؟

الف. بله اگر طنز داشته باشه با کمال میل میخرم

ب. من برای کمک به فرهنگ کشورم حاضرم بیش از اینها هزینه کنم

ج. نه مگخ دیوانم!من با ۷۰۰۰ تومان تی شرت میخرم

د . بستگی به تعداد صفحات کتاب داره باید حساب کنم ببینم می ارزه میخرم

۵ـ آیا برای دوستان خود کادو میخرید؟

الف. اگه اطمینان داشته باشم او هم برای تولد من جبران میکنه میخرم

ب. من برای بابام هم تا حالا یه هله پوک نخریدم دوست کدومه دیگه

ج. براش میخرم ولی هرجور شده تا قرون آخرش ازش میگیرم

د. بچه شدی من صد تومانی رو هوا میزنم.حالا برم پول خرج کنم واسه این و اون؟این سوسول بازیا چیه دیگه

۶ـ آیا حاضرید به یک نفر ۱۰۰ هزار تومان پول قرض بدهید؟

الف. چی ۵۰ تومان؟همه میگن ۲۰ تومان؟ حالا اگه کسی بخواد ۵ تومان بهش میدم.

ب. اره چرا که نه شماره. هرکی میخواد شماره حساب بده تا براش بفرستم

ج. مگه شما ها سر کار نمیرید که میخواید از من پول قرض بگیرید

د. خیلی دوست دارم کمک کنم اما دستم خیلی خالیه باور کن

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حالا به جوابت میرسی عزیزم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تو آدم خسیسی نیستی! برای اینکه اینو به خودت و بقیه ثابت کنی همه ما رو یک شام دعوت کن و

بستنی هم بهمون بده ( میدونی که هوا گرمه بستنی هم بعد شام میچسبه ) و نفری ۱۰۰ هزار تومان

هم بهمون قرض بده...

نظرات 2 + ارسال نظر
۳۰۱۰۴۰ پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://301040.blogsky.com

۱. توی بانک
۲. یا می دم مادرم

بابک جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.pic-pic2010.blogsky.com

سلام عزیز

خوبی؟

این خسیسه خیلی با حاله یه عموی بابام هست تمام شرایط و
کارهایی که یک خسیس میکنه رو داره

مطالبت خیلی عالیه

بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد