بهانه!



 

 

ای تو بهانه واسه موندن ،
ای نهایت رسیدن ،
ای تو خود لحظه بودن ،
تو طلوع صبح خورشید و دمیدن ...  


ای همه خوبی ، همه پاکی ،
تو کلام آخر من ،
ای تو پر از وسوسه عشق ،
تو شدی تمامی زندگی من ... 

اسم تو هر چی که میگم ،
همه تکرار تو حرفهای دل من ...
چشم تو هر جا که میرم ، 
جاری تو چشمهای منتظر من ...

ای تو بهانه واسه موندن ،
ای نهایت رسیدن ،
ای تو خود لحظه بودن ،
تو طلوع صبح خورشید و دمیدن ...  

تو رو اون لحظه که دیدم ،
به بهانه هام رسیدم ،
از تو تصویری کشیدم ،
که اون و هیچ جا ندیدم  ... 


تو رو از نگات شناختم ،
قصه از عشق تو ساختم ، 
تو رو از خودت گرفتم ،
با تو یک خاطره ساختم ...

ای تو بهانه واسه موندن ،
ای نهایت رسیدن ،
ای تو خود لحظه بودن ،
تو طلوع صبح خورشید و دمیدن ...   


ای همه خوبی ، همه پاکی ، 
تو کلام آخر من ،
ای تو پر از وسوسه عشق  ،
تو شدی تمامی زندگی من ...
 

  

نظرات 2 + ارسال نظر
آیسودا شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.webpatogh.com

سلام
سایت من جدید راه افتاده
ما قصد داریم به 10 نفر از 100 عضو اول نفری 6000تومان اعطا کنیم و تمامی امکانات پولی را براشون رایگان کنیم!+ به 10نفر از 10

jahed شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.axfuny.blogsky.com

سلام چه مطلب جالبی بود ممنون با تبادل لینک موافقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد