تقدیم به تو ارزوی دست نیافتنی من...

تو  را که دارم دنیا مال من است دیگر ارزویی ندارم.همان یک ارزوی من همیشه با تو بودن است صدای طپشهای قلبم...هنوز باور ندارم که عاشقم... هنوز باور ندارم که بدون  تو هیچم اگه تو نباشی... اره عزیزم میمیرم... تو را که دارم عشق را با تمام وجود حس میکنم لطافت عشق را لمس میکنم... برای چند لحظه نفس را در سینه حبس میکنم و یک نفس فریاد میزنم عشق من دوستت دارمنمیدانم که باور کرده ای که تنها تو را دارم؟باز هم میگویم عزیزم تو انقدر خوبی که من لیاقت تو را ندارمخواهش میکنم اشک نریزدلم تنگه واست

نظرات 1 + ارسال نظر
سپندار دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام
اولا امیدوارم حالا که تو اینقدر غصه داری اون طرفت یه دریا اشک بریزه .

دوما من واسه دلتنگیات یه وسیله مکانیکی ( جک با کمپروسر باد ) پیدا کردم که خواستم عکسش رو واست میل کنم یاهو نتونست آدرست رو پیدا کنه محکم زد تو پوز خودم !!! و گفت اول آدرس درست بده بعد یه چیز به این سنگینی رو بفرست اینور اونور ! وسیله خوبیه وقتی دل تنگ میشه میزاریش توی دل و حتی اگه یه کمپرسی هم رو دلت وایساده باشه و اونرو تنگ کرده باشه ٬ با قدرت تمام اون رو بلند میکنه و دیگه دلت تنگ نخواهد بود .

سوما به خاطر چیزی بمیر ولی هرگز به خاطر کسی نمیر !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد