برو از پیش من

آخه رفته اون دیگه نمیاد
تا ابد دل من تو رو نمیخواد
حالا من موندم بی اون تنها
اسیر شدم من تو شهر غم ها
حالا رفتی بی تو من میمیرم ، می میرم
گل حسرت و بی تو میچینم
ترانه ی عشق و واست میخونم
برو نمیخوام
اگه برگردی بمونی پیشم
بدون دیگه اسیرت نمیشم
دیگه فرقی نداره با کی ام
بعد تو یه عاشق خیالیم
برو دیگه نمی خوام من تو رو
میکشه این فکر منو آخر
که مال کس دیگه بشی
دیوونه دیوونه
نمیدونم میدونی که من
اگه ازت دور بمونم زود می میرم

تهی ، خاطرات با تو بودن دیگه واسه من خیاله
آره راه با تو موندن دیگه واسه من زیاده
تا با پای پیاده بیام به دیار تو
آخه بیچاره چی بارت کنم کی یار تو
میشه بعد من اگه من نباشم میمیری تو
میگی عاشقمی هنوز آخه چی میگی تو
هر چی فکر میکردم راجع بت اشتباه بود
من دوست داشتم و این اشتبام بود
آره عشق ما زود چقد از هم پاشید
به نفعمونه که دور از هم باشیم
کجا بودی این مدت که دلم سوخته بود
آخه چرا با من بودی دلت سوخته بود؟

برو از پیش من نمیخوام تورو
می بوسمت میذارم کنار تورو
دیگه نمیتونم تحمل کنم برو
مگه تا کی میکشم
میدونم نیستی تو الان یاد من
جون من نگو عاشقم و خواهشا
نمی تونم بکنم یه لحظه فکرتم
دیگه نه نمیخوام
نمی تونم نمی کشم نمی خوامت
برو بذار تنها باشم بی خیالت

تو ای اف ام ، میخوام داد بزنم بگم بیبی بیا تو
حیف نمیشه نادیده گرفت خیلی چیزاتو
بعد تو میان و میرن خیلی کسای دیگه
نامرد باز می کردم من روت حساب دیگه
تو ساعات مختلف آخه بده هر جایی
دیگه نمی خوامت حتی برا شب تنهایی
دیگه نمی خوام ببینم من حتی چشاتو
کس دیگه میخوابه کنارم شبها به جا تو
میدونم زندگیت سخت میشه با شروعش بعد من
نگو حاصل این جدایی بود غرور بد من
دیگه تو رو نمی خوامت خیلی شلوغه سر من
تو میگی عاشقمی هنوزم دروغه مگه نه؟

برو از پیش من نمیخوام تورو
می بوسمت میذارم کنار تورو
دیگه نمیتونم تحمل کنم برو
مگه تا کی میکشم
میدونم نیستی تو الان یاد من
جون من نگو عاشقم و خواهشا
نمی تونم بکنم یه لحظه فکرتم
دیگه نه نمیخوام
نمی تونم نمی کشم نمی خوامت
برو بذار تنها باشم بی خیالت

طعمه ، چه اشتباهی بود به تو علاقه داشتن
نداشتم از اول به تو علاقه کاش من
گفتی من عاجزم که بی تو بزنم پیاده قدم
ببر و بیا که غمم تو دلم زیاده
منم تنهای تنها
منم همتای غمها
من اومدم ولیکن عشق تو افتاده از پا
شدم رسوای مهتاب هر شب تا سحر برات
ولی نفهمیدی واسه تو هستم تا ابد خراب
از اولین روز نرسید به دادم عشق تو
فراموشت کردم نیار دیگه به یادم اسمتو
برو به یادم تکیه کن به دیوار و گریه کن
هر چند دوا نمیکنه درد بیمارو که به خود

همه خاطرات خوب تو با من
توی قلبم حبس ابد شد
قسماتو دروغاتو واسه چی باورم شد؟
واسم خیلی سخته بخوام دل بکنم
از تو و اون همه خاطره بگذرم
روزگار معرفت نداشت واسه من
نمی خوامت تو رو دیگه برو از پیش من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد