یه تست روانشناسی خفن

جوابهای خود را روی یک صفحه کاغذ بنویسید. آنچه را که به طور طبیعی به ذهنتان می رسد یادداشت کنید. زمان لازم برای آن که خودتان را واقعاً در موقعیتهای گفته شده احساس کنید، در نظر بگیرید. در غیر این صورت این آزمون جنبه تفریحی‌اش را از دست خواهد داد


1- خود را در یک کشتی تصوّر کنید که در حال غرق شدن است. شما خود را به آب می‌اندازید و با شناکردن خود را به یک قایق نجات می‌رسانید و از آن بالا می‌روید. چند نفر دیگر را در آن قایق نجات همراه خود می‌بینید؟


2- خود را به ساحل می‌رسانید و بیابان وسیعی را در مقابل خود می‌بینید. چند وسیله شخصی و مقداری خوراکی بر می‌دارید و در جستجوی نجات، راه بیابان را در پیش می‌گیرید. چند جفت کفش برمی‌دارید؟


3- پس از یک راه‌پیمایی طولانی و سخت، از یک تپه شنی بالا می‌روید و با خوشحالی شهری را در دوردست می‌بینید. همچنین متوجه می‌شوید که در فاصله‌ای نه چندان دور در سمت راست شما واحه‌ای وجود دارد. آیا ابتدا به آنجا می‌روید و برای مدتی کوتاه، یا هر چقدر که می‌خواهید استراحت می‌کنید و یا آن که آن را نادیده گرفته به راهتان به سوی شهر ادامه می‌دهید؟


4- پس از ورود به شهر، قصری توجه شما را به خود جلب می‌کند و تصمیم می‌گیرید که وارد آن شوید. پس از عبور از دروازه‌ها، خود را در یک راهروی طولانی می‌یابید که به اتاق پادشاه منتهی می‌شود. وارد اتاق می‌شوید و شاه و ملکه را می‌بینید که در کنار هم به تخت نشسته‌اند. شاه و ملکه چه شکلی هستند؟ و چه ویژگیها و خصوصیاتی را برایتان مجسم می‌کنند؟


5- از آن اتاق خارج می‌شوید و از یک پلکان مارپیچی پایین می‌روید. تاریک و سایه‌دار است، با مشعل‌هایی بر روی دیوار که به طور نوبتی روشن و خاموش می‌شوند. همین طور که پائین می‌روید، ناگهان یک زن (اگر شما مرد هستید) و یا یک شوالیه (اگر شما زن هستید) از کنارتان عبور می‌کند. شما فقط برای یک لحظه صورتش را می‌بینید و این تصویر، یک نفر که می‌شناسید را به یادتان می‌آورد. او چه کسی است؟


6- پلّه‌ها شما را به اتاق پذیرایی می‌رساند و شما میز بسیار بزرگی با یک گیلاس پایه‌دار در وسط آن می‌بینید. به گیلاس نگاه کنید. چقدر آن پر از مایعات است؟

.

.

.

تعبیر پاسخ هایتان را در ادامه مطلب ببینید


1- تعداد دوستان واقعی که دارید


2- تعداد عشقهای واقعی که قبل از ازدواج خواهید داشت


3- اصول اخلاقی شما در کار


4- آنچه تصوّر کرده‌اید آن چیزی است که به نظر شما یک زوج ایده‌آل باید آن گونه باشند.


5- این همان شخصی است که تا پایان عمر، ذهنتان درگیر اوست


6- میزان پر بودن گیلاس، نشانگر این است که شما در یک رابطه دوستی چقدر از خودتان مایه می‌گذارید

نظرات 3 + ارسال نظر
تبادل لینک جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.mylinkdon.com/links.php

با تبادل لینک آمار وبلاگتان را افزایش دهید. در سیستم تبادل لینک هوشمند نیازی به منتظر ماندن برای تایید لینک نیست و همان لحظه لینکتان ثبت میشود. هم اکنون لینکتان را در سیستم تبادل لینک هوشمند ما ثبت کنید
http://www.mylinkdon.com/links.php

سپندار شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ

کم کم دارین تبدیل به یک پیشگوی خبره میشین !

کاشکی یه پیشبینی از آینده من و یکی هم این ریییس جمبور می کردی دیگه هیچ خیالی نبود .............

سپندار یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ

ها قدیما کف بینی از خودشون ول می کردن حالا تو عکس بینی راه انداختی ؟

راستی این تیکه ای که گفتی را توی پسر حوا دختر آدم دیدم .

بعد از یه سال و خورده ای قهرم با سینما شروع خوبی بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد