just mamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

من همون جزیره بودم
خاکی و صمیمی و گرم
واسه عشق بازی موجها
قامتم یه بستر.. 


یه عزیز دردونه بودم پیش چشم خیس موجها
یه نگین سبز خالص روی انگشتر دریا
تا که یک روز تو رسیدی توی قلبم پا گذاشتی
غصه های عاشقی رو تو وجودم جا گذاشتی 


زیر رگبار نگاهت دلم انگار زیر و رو شد
برای داشتن عشقت همه جونم آرزو شد
تا نفس کشیدی انگار نفسم برید تو سینه
آره اینو خوب می دونم حس عاشقی همینه 


اومدی تو سرنوشتم بی بهونه پا گذاشتی
یه روزی رفتی و من رو بی کس و تنها گذاشتی


دل تنها و غریبم داره این گوشه میمیره
ولی حتی وقته مردن باز سراغت رو میگیره

تو واسم عزیزترینی خودت اینو خوب میدونی 

کاش بیاد اون روز که تنها تو کنار من بمونی... 

دیگه رو خاک وجودم نه گلی هست نه درختی
لحظه های بی تو بودن میگذره اما به سختی


بلندترین سگ جهان

 جرج غول پیکر (Giant George)  نام دارد که توسط آقای دیوید ناصر در توسان آریزونا نگهداری میشود.

بلندای این سگ از نوک پنجه تا شانه هایش به ۱٫۰۹۲ متر میرسد ،همچنین وزن این سگ غول پیکر ۱۱۱ کیلوگرم است و در ماه ۵۰ کیلوگرم خوراکی مصرف میکند!

جرج غول پیکر

این سگ ۴ ساله نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بلندترین سگ زنده جهان و بلندترین سگ جهان برای همیشه وارد نمود.

این سگ از نژاد سگ های گریت دین میباشد که نژاد اصلی این سگ ها آلمانیست و یکی از زیباترین و بزرگترین نژادهای سگ در جهان میباشند.