عاشقانه

سه ... دو ... یک.. سوته داور

بازی شروع شد... دویدم... دست و پا زدم... غرق شدم.... دل شکستم.. عاشق شدم.. بی رحم شدم... مهربان شدم.. بچه بودم.. بزرگ شدم... پیر شدم بازی تموم شد... زندگیو باختم... ولی آخر بهش نرسیدم...!!!!
نظرات 3 + ارسال نظر
رضا جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://pcsoftware.blogsky.com/

1- آمار وبلاگتان را منفجرکنید؟
2- روزی حداقل 300 بازدید کننده داشته باشید؟
3-هرگاه که وارد وبلاگ می شوید ، 25 کاربر آنلاین باشند؟

"پس عجله کنید"


(برای نمونه به آمار وبلاگ بنده توجه کنید)

معراج جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.rapcode.blogfa.com

سلام دوستم گلم خوبی حالت چطوره میخواستم بگم به من هم سر بزن من کد نویسی اهنگ میکنم و هر اهنگی دوست داری از وبلاگم بردار
چاکرتم نیای حرومت نمیکنم

سپندار جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ

گشتم نبود
نگرد نیست .

اما راستش رو بخوای خوب نگشتم !

تو بازم بگرد اگه دیدی و رسیدی یه خبری هم به من بده توی وقت اضافه دنبالش بگردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد